Vrydag 31 Julie 2015

Vark - Kaiings is en bly lekker

Omtrent 'n jaar gelede het ek die eerste storie oor kaiings geskryf en die storie is een van die gewildstes op my blog. Vark - Kaiings is onweerstaanbaar vir my. Gaan lees dit gerus.

Niks so lekker saam met pap soos kaiings nie.
Sedertdien het ek vele navrae oor dit gekry en die grootste probleem was die prys wat ons moet betaal vir die rou kaiings. Die vernaamste rede hiervoor is dat varklies mos deesdae 'n lekkerny geword het en die slagters vra 'n premium prys daarvoor. Weg is die dae to varklies as 'n goedkoop snit geklassifiseer was.

So kom dit dan dat ek Woensdag dorptoe gaan en 'n draai maak by die nuwe Eskort Vleiswinkel in Riverside ... daar waar Fruit en Veg was.

Natuurlik is ek van mening dat hier darem a goeie klompie vark snitte sal wees ... maar my oë rek ... hier is baie meer as net varksnitte. Soos mens kan verwag is daar a menigte van die bekende en ook onbekende ESKORT produkte.

Kyk daardie prys !
En toe sien ek dit raak ... Pork Back Fat ... R29.95 / kg ... wow ... dis 30% van wat ek betaal vir die varklies kaiings. Toegegee, daar is minder vleis in maar die feit is ook dat mens kaiings maak vir daai lekker klein sagte vet klontjies met die krakerige velletjie oor. So ek koop 'n pakkie wat so net onder die 1.3 kg is en dit kos 'n skamele R37.91. As jy so bietjie meer vleisies wil sien in jou kaiings kan jy 'n klein pakkie van die Stirfry koop wat hulle aanhou en dit by die vet in sny.

Ek maak kaiings hoofsaaklik om die skoonvet te kry want ek gebruik dit baie plekke in my kokery in plaas van botter, margerine of kookolie.

So hier het jy dus die geleentheid om kaiings te maak teen 'n baie bekostigbare prys. Ek gaan nou nie weer die hele proses beskryf nie want dis volledig gedoen HIER ...

Hier volg 'n reeks fotos wat die proses wys.


Jy het 'n lekker skerp mes nodig.

Sny alles mooi in blokkies

Ek gooi braai speserye op.

Nou is dit tyd om die vlam kleiner te maak.

Heerlike kaiings.

Lekker skoon varkvet.

Nou sal ek baie meer gereeld kaiings maak.


Kook lekker tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook Bladsy ... Man Kos ... like hom as jy wil.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.