Woensdag 12 Februarie 2014

OOPSIES - Colyn kook OOPSIES en maak wraps

Vandag het ek 'n lekker storie ... wel dis lekker vir my, jy moet maar self lees en dan besluit. Elke keer wat ons op die Internet klim en by ons geliefde kuierplekke inkom dan word ons gebombardeer met tonne nuwe inligting en idees. Op die Kos bladsye word ons verlei, geinspireer en gefolter met fotos en baie stories.

Ons lees, kyk en wonder en gaan voort. Maar so nou en dan dan spring daar 'n juweeltjie uit. Ietsie wat jou regtig nuuskierig maak en laat wonder. Gister het presies so ding met my gebeur op my geliefde Kos Bladsy op Facebook. Lekker Resepte vir die Jonger Geslag.

Dit is wat geskryf is ...

OOPSIES
Do you have a hard time living without bread? Oopsies are a good option. 
It's a "bread" without carbs and can be eaten in a variety of ways.
(SOMMER GLUTENVRY OOK)

6-8 depending on size.


En dan is daar ook 'n foto bygesit ... wat my getref het is die feit dat daar net eiers, roomkaas, sout en bakpoeier in is. Die wat my ken weet ek het 'n kleintjie dood oor "chemicals" in my kos en ek vermy geprosseerde goed sover ek kan ... dis hier waar ons vergiftig word met allerhande vreemde goeters.

Dit het my dadelik gefasineer ... veral die ding oor die CARBS en GLUTEN. Ons word deesdae oordonder met slim mense se stories oor wat ons moet eet en wat ons moet vermy en almal het baie praatjies oor hoekom hulle plan goed of die beste is. Ek glo min van hulle stories. My voorsate het botter, room, brood, skaapvleis en vet beesbiltong ge-eet sonder ophou en almal baie naby aan die 100 gekom. Kyk die Ingelse, ongediertes en ongelukke het a klompie afgemaai maar ek weet nie van een wat dood is van kos nie. Ek is ook gelukkig om goeie gene te hê as dit by die cholesterol ding kom.

Een ding wat vir my sin maak is die voorstel om die CARBS te vermy en meer protiien te eet ... dit maak sin in baie opsigte. Ek glo ons dieet probleme is hoofsaaklik te danke aan al die verfynde kosse en vreemde byvoegings wat ons inkry. Deesdae is daar mos 'n firma wat bykans alles LOW CARB vervaardig en hulle kry goeie blootstelling op 'n bekende TV Kanaal. Ek het een boksie van hulle "starterpacks" gekoop en probeer. Wel ek gaan niks verder sê behalwe dat ek wonder wat word alles in daai mengsels ingegooi om die resultate te kry waarvan hulle praat. Ek het een item probeer en toe maar die boksie vir iemand gegee wat media bewus en oefen bevonk is.

Terug by die OOPSIES ... die bestandele is eenvoudig en die proses klink maklik. So ek skryf dit maar in my boekie en sleep kombuis toe. Ja jong ek is uit die 70's ... ons het sleep gebruik om beweging aan te dui.

Wat my dadelik opgeval het is dat die resep seker vir een groot mens en een baie klein voëltjie is.

Poppie ... vir die wat nie weet nie, ek noem vroutjie Poppie ... ag ek noem sommer enige meisiemens Poppie ... Poppie loer my so onder haar wenkbroue aan ... as ek my boekie uithaal is sy gewoonlik agterdogtig en nou meer as ooit nadat ek amper die kombuis afgebrand het laasweek.

"Wat gaan jy nou maak ?"

"Moenie worry nie Poppie ... gaan bad jy maar solank ... ek het aandete onder beheer."

Aan die stappie kan ek sommer sien sy is baie agterdogtig, nie gelukkig omdat sy moet uit nie maar ook aan die anderkant verlig dat sy kan wegkom sonder dat sy 'n verskoning moes uitdink.

Jissim ek dwaal alweer weg ... terug by die OOPSIES.

Ek verdubbel sommer dadelik die bestandele en vat ses eiers. Die witte en gele word geskei en dan word die sout by die wit gegooi en styf geklits ... en ek meen baie styf. Nou na ek dit gemaak het wil ek dit beklemtoon, klop daai witte so styf as wat jy dit kan kry.





Volgende gooi ek die roomkaas by die gele en voeg die bakpoeier by ... en weereens word die spulletjie ordentlik veroom ... jis dis 'n lekker word ... en ek wil beklemtoom ... moenie speel nie, klts daai gele en roomkaas ordentlik, klits asof jy vir Masterchef inskryf.

My oond is op 150 C soos die resep aandui en ek het die oondpanne klaar gesmeer.

In die resep praat hulle van allerhande sade en goeters wat mens kan byvoeg en my voorstel is dat jy die extras in die geel mengsel inwerk. Hoekom ... want jy kan maar wild raak met die geel mengsel ... dis die witte wat jy moet vertroetel.

Nou voeg jy die geel mengsel by die wit en vou dit versigtig maar deeglik in. Ek gebruik so lekker groot metaallepel. Die mikpunt is om die twee te vermeng sonder om die wit te pap laat word. So werk maar versigtig.






Volgende is dit panne toe ... nou hier moet jy katstaan en nie jou aandag laat dwaal nie. Hierdie megsel het niks meel in nie en dus is dit maar net die eierwit wat jou OOPSIES moet stabiliseer. Werk vinnig en moenie teveel torring nie ... ek het 'n groot opskep lepel gebruik wat ek in ringetjies ingeskep het. Een en so bietjie en dan die volgende een. Ek neem aan dit sal help as mens die oondpanne vooraf in die vrieskas sit en as jou kombuis koelerig is. Daai witte like niks van warm kry nie.

Nou oond toe, moenie die panne rondgooi nie, die OOPSIES is broos.

Terwyl die goedjies in die oond is loer ek so kort kort ... baie duidelik het die vormpies maar net gehelp met wegspring slag. Nouja die oond doen sy ding en op tyd haal ek hulle uit.






Ek is nogal beiindruk ... lyk goed behalwe vir die paar wat nie onthou het om rond te bly nie.

Wel die goedjies is lekker en ek het dadelik moontlikhede vir dit begin sien.






Vir aandete was dit 3 OOPSIES, van my mini meatloaf en slaai. Wat belangrik is om te onthou, hier is NIKS CARBS op die bord nie. Nou ek is 'n kalant wat baie maklik met my hande eet, baie besoeke aan die Midde Ooste het seker ook hiertoe bygedra. In elkgeval is hande lank voor "tools" gemaak.







Poppie het baie ordentlik en beskaafd happies met haar mes en vurk voorberei maar die grotman in my het net so een kyk gegee en toe dink ek ... TACO.







Dit was baie lekker en wat my later opgeval het was dat ek regtig lekker gemaklik gevoel het na ete ... so gemaklik dat ek sommer 'n skyf van my Yskas Tert gevat het.

Vanoggend was dit weer tyd vir bietjie dink en toe maak ek maar vir my so ou "snaxie" van die oorblywende OOPSIES.

Een het net eenvoudig opgerol met ham en so gevat.






Die tweede een het ek maar weer Taco styl gedoen.










Jy kan regtig opsit waarvan jy hou ... ek het maar 'n gherkin bygesit.









Ek het klaar 'n paar idees van wat ek met die OOPSIES gaan doen en sal julle verseker op hoogte hou.








Hier is die oorspronlike resep.

Wees so vriendelik en "Follow" my hier en SHARE dit ook wyd en suid. Ons maak nie geld uit die goed uit nie maar dis baie lekker om te sien dat lesers die inhoud waardeer. O ja en +1 is ook belangrik.

Lekker eet tot ek weer 'n storie skryf.

Lees ook gerus my Briekmerke Blog.

1 opmerking:

  1. Fantasties, dit lyk my die Oopsies het eindelose moontlikhede.
    Ek geniet jou vertellings baie en staan met jou vertelling sommer daar in jou kombuis..

    AntwoordVee uit

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.