Woensdag 19 Februarie 2014

RESEP: Colyn se Maroela Yskastert


MAROELA YSKASTERT:
1 x Blikkie Kondensmelk
1 x Blikkie Ideal Melk (Uit yskas)
1 x Houertjie Orley Whip
1 x Pakkie Moirs Instant Poeding - Ek het Karamel en Peppermint Crisp gebruik.)
3 x Koppies Maroela Konfyt

Jou gunsteling Beskuitjies vir die Kors.





METODE:

Voer jou tert bak uit met die beskuitjies. Die mengsel het vir my twee gegee van so ongeveer 230mm x 230mm

Klop die Orley Whip baie styf.
Klop die Kondensmelk en Ideal Melk saam.
Gooi nou die pakkie poeding mengsel by die Kondensmelk mengsel en klop baie goed. (Pasop vir klonte.)
Jy moet vinnig werk want die mengsel sal gou begin stol.
Vou nou die Maroela Konfyt in die mengsel in.
Laaste vou jy die Orley Whip in.

Gooi die mengsel oor die beskuitjies en sit in die yskas om te stol.

NOTA:
Jy kan sekerlik die Orleywhip vervang met varsroom en die Ideal Melk met Roomkaas. Ek het gebruik wat ek het omdat ek die tert darem bietjie minder sondig te maak.

Jy kan ook 'n ander geur Poeding gebruik maar onthou as jy dit doen gaan jy die smaak verander. Die Maroela Konfyt het 'n baie subtiele smaak en kan maklik oordonder word.

As jy roomkaas gebruik kan jy gerus maar so 160ml Amaroela Likeur ook bygooi.

Hier is nog Maroela Resepte.

Lees hier hoe ek die konfyt gemaak het.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.