Dinsdag 10 Junie 2014

Brood - rolletjies vir die manne

Hierdie is 'n Man Kos happie wat baie gewild is in ons huis. Die basiese metode het ook onbeperkte moontlikhede.

Meeste van ons het al gesien of het self die populêre "pinwheels" gemaak deur blaardeeg te neem, mooi oop te rol en dan vol een of ander smaaklike vulsel te strooi ... dan rol jy dit op soos a "swiss roll" en sny in skyfies. In die oond en so 10 tot 15 minute later dan het jy 'n lekker happie.

Nouja ... ek maak dit ook maar dis altyd vir my 'n probleem as ek die hoeveelhede vet sien wat uit daardie deeg kom. Moenie my verkeerd verstaan nie ... ek het niks teen vet nie en is lief vir vet in my kos maar wat te erg is, is darem te erg.

Wat ek deesdae doen is om vir my SPAR se bruinbrood deeg te koop ... die witte werk nie so lekker nie. Los die pakkie deeg in die yskas vir so 2 tot 4 dae en dan begin die pret.

Eerstens moet jy besluit watse vulsel wil jy gebruik en dan alles regkry in bakkies voor jy die deeg begin bewerk.

Kry jou oond op 180C en smeer 'n bakplaat. Ek smeer my plaat lekker dik met olyf olie want dit laat die onderkant lekker bros braai.

Kaas, gekapte bacon, biltong poeier of biltong krummels, russians, frankfurters, uie, pietersielie, gekapte droë vrugte, droë bessies, kaings, wors, braaivleis oorskiet, lamsboud, varkboud, scramble eiers ... enige iets wat jy in die yskas het.

Kies vir jou so 3 of 4 items en kap of kerf dit fyn. Meng goed wat lekker saamwerk ... maak dit soet of maak dit sout.

Onthou net, moenie rou vleis gebruik nie want die bakproses is te vinnig om die vleis gaar te maak.

Strooi jou werk oppervlak goed met meel, dop die deeg daarop uit en druk dit in langwerpige vierkant uit met jou vingers. Strooi nou die bokant goed met meel en vryf die oppervlak met jou handpalm ... strooi nog meel as jou hand nie lekker oor die deeg wil gly nie.

Nou vat jy jou koekroller en rol daai deeg so dun as moontlik ... strooi maar nog meel as jy taai kolle kry wat aan die roller wil vaskleef. Jy kan die deeg so met tussenposes omdop in die rol proses, strooi maar meel om te keer dat die deeg nie vasklou aan die opervlak of die roller nie.

Wat jy soek is dat die deeg omtrent so dik word soos 'n lemoenskil.

Nou moet jy vinnig werk want jy wil nie dat die deeg rys nie ... dit moet so dun bly as moontlik.

Reg vir die oond
As ek besluit dit gaan 'n sout ding wees dan smeer ek nou een of ander sous soos blatjan of sweet chilli sous oor die hele vel deeg ... moenie te dik gaan nie ...as ek a soet ene maak strooi ek kaneelsuiker oor die vel.

Pak nou jou vulsel uit op die vel omtrent soos wanneer jy 'n pizza sou pak.

Jy moet vinnig werk. Rol nou die gedoente op soos jy a swiss roll sou doen en onthou om die deeg in die rol so effens te lig sodat jy nie die bestandele voor die rol uit stoot nie ... jy wil die vulsel mooi vang in die rol.

Sny nou skyfies met 'n lekker skerp mes en pak dit plat op die bakplaat. Ek strooi nou nog kaas oor en kruie en speserye.

Heerlik
In die oond in vir so 15 tot 20 minute. Hou maar dop.

En siedaar ... Man Kos wat vrouens ook like.

Jy kan die in soveel lekker happies omtower as wat jy kan dink. Met soet happies sit ek vrugte en bessies in saam met konfyt en as dit uit die oond uit kom druppel ek sjokolade of versiersuiker pasta oor dit.

Die belangrikste is dat jy die bruin deeg gebruik en dat jy dit so paar dae laat verouder. Hierdie is baie goedkoper as die gekoopte deeg velle en dis baie lekker en verseker so knertsie gesonder.

Moenie die vulsel te dik maak nie.

Lekker vir kosblikke.

Lekker kook tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook bladsy ... Man Kos ... LIKE hom stukkend as jy kan.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.