Vrydag 05 Junie 2015

Snaxie - Weer 'n steak broodjie

Ek het die storie oor steak broodjies al voorheen vertel maar die een was so lekker ek moet dit deel.

Lekker steak
Een lekker super stukkie rump ... en ek kan hom gaarmaak presies soos ek daarvan hou want niemand gaan hier saam eet nie.

Rare is presies wat die stukkie bees verdien.

Twee lekker snye bruin brood, so bietjie uitgebraaide varkvet ... ek kry dit as ek kaiings maak en twee goeie skywe lekker kaas.
In die pan

Sny repies van die steak, smeer korrelmosterd op die brood, pak die kaas, dan steak en dan weer kaas.







Maak die toebroodjie toe en smeer liggies met varkvet aan die buitekante.



Nou in a medium pan, moenie te warm wees nie want jy wil dat daar a lekker bros kors vorm en die kaas moet begin smelt.

Lekker Man Kos

Draai die broodjie om en doen die anderkant.


Siedaar ... Man Kos uit die boonste rakke.

Kook lekker tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook Bladsy ... Man Kos ... like hom as jy wil.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.