Sondag 10 Julie 2016

Snaxie - Lekker gesonde gummies

Passion Fruit en Muskadel
So tydjie gelede lees ek op 'n webtuiste, waar huiskokke kuier, van die vrou wat "gums" maak vir haar kinders, Wat my meer fasineer is die feit dat sy die "gums" versterk met verskeie vitamines en minerale. Sodoende kry die kinders hulle aanvullings so kou kou in sonder stories. Wel ek het gelees en gelees en hoe meer ek lees hoe meer kom ek agter dat daar letterlik honderde gebruike is vir die eenvoudige "gums".

Apple Sauce en Magnesium
Nouja, Man Kos is mos daar vir die manne en dit gaan oor die kos wat manne kan maak en soms, net soms dan is dit dieselfde kos waarvan vrouens ook hou. Vandag gaan dit oor lekkergoed wat mans kan maak en die kinders gaan dit baie geniet.

Daar is min bestandele en min skottelgoed en binne so uur of wat kan dit geniet word.

Die proses bestaan daaruit dat jy 'n vrugte mengsel maak, dan voeg jy die aanvullings in en dan die gelatien. Die gelatien word baie sterk gemaak sodat die goedjies "gums" kan wees en nie slap jellie goedjies nie.

Hier is die basiese resep.

Bestandele:
1/2 Koppie koue water
1/2 Koppie kookwater
1/2 Koppie vrugte pulp
1 Knippie sout
1 Eetlepel heuning
3 Eetlepels ongegeurde gelatien

Dit is die basiese bestandele wat ek in al my "gums" gebruik.

Metode:
Eerste taak is om te besluit watter vrugte pulp jy wil gebruik.

Die volgende vrugte is nie geskik vir gummies nie want dit skei 'n ensiem af wat keer dat die gelatien stol.
1. Pynappel
2. Vye
3. Guava
4. Kiwi
5. Papaja
6. Gemmer

Al die bestandele
Ek het gebottelde Apple Sauce gebruik, vars Grenadella en bevrore Raspberries in die drie wat ek gemaak het. Die opsies is wyd en jy kan eksperimenteer na hartelus. Ek het die bessies tussen my vingers stukkend gedruk want ek wou die tekstuur behou en nie met 'n voedselverwerker verpulp nie. Weereens, dis jou keuse hoe jy dit doen.

Vrugte Pulp
Meng die pulp en heuning goed saam. Jy kan self besluit of jy meer of minder heuning in wil gooi. Dis belangrik dat jy jou mengsel proe en staatmaak op jou smaak om jou te lei. Sout doen wondere om smaak te verbeter. As jy tevrede is met jou pulp se smaak dan gaan jy verder.

Kook solank jou ketel water.

Ek gebruik die mini pannetjies
Voeg nou die gelatien by die 1/2 koppie koue water en roer maar moenie klits nie. Los dit nou dat die gelatien kan "bloom". Dit vat so minuut of twee. Sodra dit in a pasta verander het met geen sigbare "los" water nie, gooi dit by die pulp. Roer versigtig, probeer die mengsel mooi glad te kry sonder baie borrels. Voeg nou die 1/2 koppie kookwater by en meng goed.

Indien daar skuim gevorm het kan jy dit afskep.
Gelaai met Vitamine C

Nou het jy alles klaar en kan jy die mengsel in vormpies giet of eenvoudig in 'n glashouer giet. As jy die glashouer gebruik dan sny jy die gummies in blokkies nadat dit gestol het ... dis maklike en vinnige manier.

Sit in die yskas vir so sestig minute om te stol.

Aanpassings:
Passion Fruit
Ek het 2 Teelepels Magnesium poeier saam met die Appel Sous gebruik. Hierdie mengsel is baie goed vir kinders om hulle te help om rustiger te slaap. Pasop net vir teveel op 'n slag want die Magnesium help ook om hardlywigheid te voorkom. My seun gee een so gummie vir sy dogtertjie voor sy gaan slaap.

Saam met my Grenadella Gummies het ek 2 teelepels Vitamine C poeier gesit. Pas net op, die vitamien poeier maak baie skuim. Jy moet dit maar tyd gee om te settle voor jy die gelatien aanmaak.

Ek het ook Passion Fruit gebruik en 'n kwart koppie Muskadel bygegooi. Dit was baie lekker.

Soos ek reeds gesĂȘ het, die opsies en die mengsels is onbeperk. Eksperimenteer ... dis nie a duur proses nie maar dit kan 'n klomp pret wees.

Wine Gummies
Ek het ook "gummies" gemaak met wyn, brandewyn en Coke, met Passionfruit, wyn en Sprite. Eksperimenteer ... hou net by die verhoudings van vloeistof en gelatien.

Hoe langer jy hulle in die yskas hou, hoe sterker word die "gum". Hierdie "gummies kan a baie prettige byvoeging tot 'n kaas bord wees. Jy avontuurlustig raak en cocktail mengsel gebruik ... gaan wild en lag daaroor.




Kook lekker tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook Bladsy ... Man Kos ... like hom as jy wil.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.