Saterdag 12 Julie 2014

Vark - Bacon en kaas snaxie

Bacon en Kaas Snaxie
Die hele wêreld om ons is deesdae vol kosstories, prentjies en praatjies. Mens sien honderde lekker goedjies en dink ... Dit moet ek maak .... en dan karplaks kom 'n nuwe prentjie op.

So tyd terug sien ek die goedjies, ek weet nou nie eers meer mooi waar nie maar ek het a nota in my boekie gemaak en toe gister besluit ek dis een van die goed wat ek die naweek gaan maak.

Hier is hy ...

Man Kos se Bacon en Kaas Snaxie.

Rol die brood uit
Bestandele:
1 vars gesnyde wit brood. Die pre-pack brood werk perfek.
1 Pakkie swoerdlose varkspek ... Streaky Bacon sonder die velletjie.
1 Pakkie van die gesnyde kaas vir toebroodjies.

Draai toe met Bacon
Metode:
Sny die korsies af van die snytjie brood
Rol hom nou mooi plat met 'n koekroller. Net in een rigting en net so twee of drie rolle.
Die uitgerolde broodjie sal nou nie meer vierkantig wees nie.
Sit nou 'n snytjie kaas op die een punt ... kyk foto.
Rol hom nou mooi styf op.
Draai nou die bacon repies om die broodrolletjie. Ek het twee stukkies gebruik per rolletjie.

Ligbruin en kraakvars
Vat 'n bakplaat en smeer hom met olyfolie en pak die rolletjies op.
Oond op 180C vir 15 minute rakkie in die middel.
Dan draai ek die oond op na 210C vir 10 minute. Maar staan en hou dop. Oonde verskil. Jy wil dit net ligbruin laat word en nie brand nie.

Die rede vir die eerste deel is om die bacon vet goed te laat uitloog. Dan maak jy dit net krispie op die einde.

Pak op handoekpapier.

Maak 'n lekker sousie wat soetsuur en mosterd is. Ek het ook basil blare bygesit.

Jy kan die broodjie dun lagie lekker mosterd oorsmeer, jy kan repies jalapeno insit, jy kan gekerfde suur uitjies insit, jy kan maple stroop oor die bacon sit voor jy bak ... daar is so baie moontlikhede. Moet net nie die vulsel te dik maak nie want dan gaan dit uitloop. As jy nie die kaas snye het nie ... rasper maar en sit mooi op, weereens nie te dik nie.

Lekker kook tot ek weer 'n storie skryf.

Hier is my Facebook Bladsy ... Man Kos ... Like hom stukkend as jy wil.

Luister na Nina Timm op RSG vir meer kos stories.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Thank you for your comment. The comments on this blog are moderated and yours should appear soon.

Greetings
Colyn.